متن آهنگ دیوانه وار از مسیح و آرش AP
Image Slider 1
درباره وبلاگ


اینجا همه چیز در همه

آرشيو مطالب
وبلاگ دوستان

ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکس +18 و آدرس nashenass2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

متن آهنگ دیوانه وار از مسیح و آرش AP

 ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم 

(مسیح) امشب میخوام دوباره بگیرم دستاتو بیا بمون پیشم تنهامو دارم دیوونه میشم 
دوباره باز این دلم بهونه میگیره میخواد بازم تورو ببینه بهش نگو که دیره ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم ده میدونه واسه تو آروم ندارم ای دیوونه میدونه حتی خودم هم که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم
ای دیوونه دیوونه وار دوست دارم ده میدونه واسه تو آروم ندارم ای دیوونه میدونه حتی خودم هم که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم.
(آرش ap)صدای پات هنوزم تو گوشم میپیچه تو نیستیتاریکه این کوچه این کوچه ی دل من
بازم بیا میخوام تا کنارت بمونم میدونی بی تو نمیتونم نباشی یه دیوونم 
ی دیوونه دیوونه وار دوست دارم ده میدونه واسه تو آروم ندارم ای دیوونه میدونه حتی خودم هم که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم
ی دیوونه دیوونه وار دوست دارم ده میدونه واسه تو آروم ندارم ای دیوونه میدونه حتی خودم هم که میتونیم خوشبختشیم منو تو با هم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-TagName->
بازديد : بار          7:50 | جمعه 7 تير 1392برچسب:,          نویسنده : nashenass2013        
نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 1324
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2